شرح وظایف :
1 برنامه ریزی ،تعیین اهداف،خط مشی ها و سیاست های بیمارستان براساس اهداف کلی دانشگا ه
-2 نظارت برکارکارکنان واحدهای تحت سرپرستی و ایجاد هماهنگی بین آنها
-3 پایش عملیات و فعالیت های امورمالی بیمارستان
-4 نظارت برچگونگی مصرف اعتبارات و اطمینان از صحت اجرای برنامه های پایش تنظیم شد ه
-5 تطبیق و هماهنگی اموربیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی
-6 مدیریت فعالیت های پزشکی مرکز و بخش های درمانی و پاراکلینیک بیمارستان
-7 تهیه گزارش از فعالیت ها،مشکلات و پیشرفت امور مرک ز
-8 برآورد نیازهای کلی مرکز ازنظر ساختمان،لوازم و تجهیزات و نیازهای بازسازی و تعمیرات اساسی و تهیه گزارشات مربوط ه
-9 پایش مدیریت خرید کالا و خدمات بیمارستا ن
-10 شرکت فعال در دوره های مهارتی آموزشی و بکارگیری نتایج آن درانجام امور محوله
-11 مدیریت استقرار استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان ی
-12 انجام سایر امور مرتبط با شغل به حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررا ت
امید است با اتکا به ذات اقدس الهی و توسل به ائمه اطهار و مادر عظیم الشان این خانواده، وظایف خود را بر پایه قوانین مربوط در
راستای خدمت به مردم و برقراری هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در حوزه سلامت به نحو احسن به انجام رسانید .
توفیق روزافزون شمارا از خداوند منان آرزومندم .