امور رفاهی و تربیت بدنی
مسئول : حسین حسن نیا
مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد مهندسی پزشکی
سابقه کاری : 14 سال

- برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی
- برونسپاری امور پشتیبانی (تاسیسات، حمل و نقل، نگهداری فضای سبز، طبخ و توزیع غذا و...) به بخش خصوصی
- نظارت بر اداره قراردادها و مناقصات در حوزه مدیریت پشتیبانی
- ارتقای سطح کیفی و توسعه امور پشتیبانی، رفاهی و ورزشی کارکنان
- تهیه دستورالعملهای لازم درخصوص امور پشتیبانی و صدور به واحدهای تابعه
- نظارت بر امور مالی و بازرگانی (تدارکات و انبارها) براساس آییننامه مالی معاملاتی، دستورالعملها و بخشنامهها
- اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی و ارائه راهنمایی لازم در مورد بودجه تدارکاتی واحدهای تابعه
- بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن
- نظارت بر امر نگهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها
- نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرگاههای تحت سرپرستی
- نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی، سوخت و روغن و غیره
- نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان به منظور تامین لوازم مورد نیاز واحدها
- پیشبینی نیازهای واحدها از نظر وسائل، تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامهها و دستورالعملهای مربوطه
- کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار
- پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با اداره دارایی و پیگیری امور خودرویی دانشگاه
- سامان بخشی ماموریتهای برون شهری و نظم بخشی به ماموریتهای درون شهری
- پشتیبانی امور سمینارها و همایشها
- نظارت بر ثبت و ارسال کلیه مکاتبات اداری (اتوماسیون اداری)
- نظارت و پیگیری در خصوص صرفهجویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه
- نظارت بر حسن اجرای وظایف ادارات زیرمجموعه و تهیه و تنظیم گزارشات لازم جهت مقامهای مافوق
- پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی
- تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت واحدهای متقاضی
- انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالمسازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
- تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
- حراست و نگهبانی از تأسیسات و تجهیزات و ملزومات اداری
- برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
- برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینههای غیر ضروری
- سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
- پیشبینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
- پیشبینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه واحدهای زیرمجموعه
- برنامهریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
- انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
- رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
- امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و ... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
- نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم
- شرکت در نشستها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور
- بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق