parcham سرمایه گذاری برای تولید

امور رفاهی و تربیت بدنی 

مسئول : حسین حسن نیا

مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد مهندسی پزشکی

سابقه کاری : 14 سال

 

 

 

 

  • برنامه­ ریزی، نظارت و هماهنگی در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی
  • برون­سپاری امور پشتیبانی (تاسیسات، حمل و نقل، نگهداری فضای سبز، طبخ و توزیع غذا و...) به بخش خصوصی
  • نظارت بر اداره قراردادها و مناقصات در حوزه مدیریت پشتیبانی
  • ارتقای سطح کیفی و توسعه امور پشتیبانی، رفاهی و ورزشی کارکنان
  • تهیه دستورالعمل‌های لازم درخصوص امور پشتیبانی و صدور به واحدهای تابعه
  • نظارت بر امور مالی و بازرگانی (تدارکات و انبارها) براساس آیین­نامه مالی معاملاتی، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها
  • اجرای دستورالعمل‌ها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی و ارائه راهنمایی لازم در مورد بودجه تدارکاتی واحدهای تابعه
  • بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن
  • نظارت بر امر نگهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها
  • نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرگاه‌های تحت سرپرستی
  • نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی، سوخت و روغن و غیره
  • نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان به منظور تامین لوازم مورد نیاز واحدها
  • پیش‌بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل، تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه
  • کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حساب‌ها و دفاتر اجناس موجود در انبار
  • پالایش آنالیز آمار اتومبیل‌های دانشگاه و هماهنگ نمودن با اداره دارایی و پیگیری امور خودرویی دانشگاه
  • سامان بخشی ماموریت‌های برون شهری و نظم بخشی به ماموریت‌های درون شهری
  • پشتیبانی امور سمینارها و همایش‌ها
  • نظارت بر ثبت و ارسال کلیه مکاتبات اداری (اتوماسیون اداری)
  • نظارت و پیگیری در خصوص صرفه‌جویی منابع در ستاد مرکزی و واحدهای تابعه
  • نظارت بر حسن اجرای وظایف ادارات زیرمجموعه و تهیه و تنظیم گزارشات لازم جهت مقام‌های مافوق
  • پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی
  • تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت واحدهای متقاضی
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم‌سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
  • تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
  • حراست و نگهبانی از تأسیسات و تجهیزات و ملزومات اداری
  • برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
  • برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های مربوط به کنترل و کاهش هزینه‌های غیر ضروری
  • سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
  • پیش‌بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
  • پیش‌بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه واحدهای زیرمجموعه
  • برنامه‌ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
  • انجام بررسی‌های لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت‌ها
  • رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارش‌های رسیده
  • امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و ... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
  • نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی‌های لازم
  • شرکت در نشست‌ها و کمیسیون‌های گوناگون برابر دستور
  • بررسی گزارش‌های تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید